har inte kunnat blogga på en vecka

Heeejhej!!

har inte kunnat blogga på nästan en vecka, just för att min dator har gått sönder men har en låne dator för tillfllet. Ledsen för de aja. Har inte hänt så mycket ändå, lr jo, jag har spelat in min förta egna låt kulkul:)


Fredag idag, sköööönt! har varit jourelev i fritidsgården idag. spännande, bakade faktiskt chokladmuffins till människorna(y'''
Nu ikväll så ska jag göra ost sen titta på idol. Sen är de ju typ cirkus möller.

Kan tyvär inte göra en header förns jag får tillbaka den gamla datan. Sorryy''
Och de blir inga bilder :/

men out-fiten idag : blåa jeans, rosa linne, grå skjorta med massa sorters ränder, benvarmare och klackskor.

här får ni en låt för att jag ber om förlåtelse att datan gått sönder!



Declan galbraith - An angel


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback