Du finns alltid i mitt hjärta ♥

Sex månader sen du lämnade världen min kära morfar . Det är tomt utan dej !
Gud fick världens bästa morfar till himmlen♥

Dagen hos mormor har varit toppen . Är 100 kr rikare jag har arbetat och slitit ;-)
Har bärt in ved och fått riktigt god mat, potatis och kött och sånt gottit .
Har också sett på talang 2010(R) Mycket söta två små som satt i rullstol men det
är ändå lite fel..Jag tycker inte att dom vart så himla bra dom gick ju mest
vidare för att dom vart handikappade . Men söta vart dom :)
Nu har jag ingenting att göra jag borde springa en runda men har sån väldans ont i höften
så känner inte för att ta sönder den mer . Jag ska städa mitt rum och rensa i garederoben .
Puss


Sv; hahaha okej?! :D

2010-04-18 kl 17:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback