grattis sara!

Godkväll !
Fick låna morbrors dator så helgen är räddad :D
Tittar på talangjakten 2010, lr försöker i alla fall för teodor,min kusin, pratar så munnen spricker på han !! Haha.
Har ätit någon mat typ potatis gratäng med fisk(?) ärligt talat gick det att äta jag som är så kräsen blev själv chockad :-)  Har ingen aning om vad som händer ikväll men något händer alltid när teodor och signe är i farten !

Sen vill jag gratta Sara som köpt sin moppe nu, nästan lika dan som min lite andra färger bara hihi. Puss på de.
Ha en göttans kväll så hörs jag imorgon.


Svar; Tack så mycket för att du har röstat! :)

Jag börjar länka alla som röstat på mig, när tävlingen är slut, alltså på söndag.

Eftersom det blir lättast att se alla som hjälpt då :)



Så håll utkik på söndag! :)

2010-04-02 kl 20:35:00

svar:

Tack för din röst :)



Glad påsk!

2010-04-02 kl 20:38:55

naw, tack gumman, nu e det bara moppekortet kvar :d

2010-04-02 kl 22:52:25

haha samma här sara ;)) vi är såå bäst vi kommer röjja vägarna helt ! ;D

2010-04-03 kl 09:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback