like/hate

Me like'
- sommaren, underbart att kunna ha vilka kläder som helst och aldrig frysa, om det är fint väder förstås :)
- Jeansjacka, love it ! Har ingen själv just nu men ska lätt få in en i garderoben snart !
- min mobil, ska ha den föralltid . Har tappat den tusentolvmiljoner gånger, har tappat den i dippsås, har tappat den i toalettstolen . Den funkar prima bra ! Kameran har fixat sig igen den är underbar . W595 jag rekomenderar den SÅ HÄR MYCKET !
- skaka loss så jäkla roligt haha kan dansa för mig själv (lovar) jag gör det hela tiden sjunger så fönstrerna går sönder, dock bara när jag är hemma själv men ändå haha lööööve it !
- Livet, jag älskar mitt liv det är underbart . Hur underbart är det inte på morgonen när man vaknar och bah yes jag kan andas, jag LEVER ! me like ;)

Nu ska jag gå en promenad med doggie innan han kissa på sig ha de gött puuuss !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback