Resan lite kort i bilder

Resan i bilder(((mobil bilder)))
 
Bilresan till malmö
 
3 ½ timmar coh äntligen framme Och vi fick lite mat senare (tösen signe)
 
Teodor & signe

Lördag och vi gick en runda.
 
På kvällen så tog jag på mig en kjol och sånt trams :)

Vi spelade wii och självklart vann jag (a)
  
Idag på morgonen
  
Sedan drog vi till sommar stugan :)

Och på maxi innan vi skulle hem så träffade man på Wille björkman från bygglov, ursäkta folksammlingen
Han sjöng så vackert så ! ;)


sv: hejhej

jaa, den har vatt mkt bra :) din då?



Var gärna med i min tävling - vill gärna bli av med dem!

kram

2010-04-04 kl 21:58:09

sv: haha men det kåter ju bra det med ;)

2010-04-05 kl 00:29:38

två stycken dansksvensa gårdshundar en dvärg snowser

(stavning) o en golden retriver (dubell stavning)

2010-04-05 kl 11:10:33

härliga bilder ;)

2010-04-06 kl 23:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback