stressad as hell !

Heyyy !
Dagen vart helt OK fast hungrade ihjäl lite eller jag överlevde ju men jag vart hungrig . Maten i skolan hette "kycklingpaj" MEN jag skulle hellre kallat det spya . Det vart lös köttfärs typ med potatismos som såg ut som om den vart duschad innan !? får man bjuda barn på sånt? nej tummen ner för det (n)

Rubriken.. har precis kommit hem från fotbollen . Det gick brabra förutom min mage den gjorde fett ont när jag sprang men men har man kul så får man tåla det :P
Har föresten också ätit ungsfalukorv med potatismos nu med . Tack mammi den vart jättegod hih :P
Ska duscha och packa klart det sistainför konfahelgen, ser fram imot det riktigt mycket ska bli ruuuligt .

Jag skulle lagt in bilder men mobilen laggar så inget kommer upp -.-
De får bli en bild i repris hoppas det går för sig :P
Ha det bäst och om jag inte skriver imorgon bitti så hörs vi på söndag då allllllla bilder kommer upp !

Shiiiine

Idag har jag inte gjort så mkt, bara bakat chokladdrömmar&hallongrottor. :D

Sj då?

2010-04-22 kl 21:20:30

fan va cool header du har men asså ? vem gjorde den ?



ska du göra i dag då

2010-04-25 kl 09:04:55

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.

2011-07-27 kl 11:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback