värsta fighten(girlfight)

Klockan är prick nio fast de är den säkert inte när jag skrivit klart xD
Som sagt fullproppad dag men det är skönt slippa ha tråkigt ! Fotbollen gick bra faktiskt riktigt kul love it! ;) Massa har hänt idag tyyyp slogs med frida, värsta fighten haha girlfight! Sen har jag och sara typ skrattat ihjäl oss på konfan, kommer inte ihåg vad de va han sa och jag hörde men de vart fett kul hörde iaf helt jävla fel xD
Hade utvecklingssamtal idag, betygen vart bättre än förväntat :D. Hade fyra vg(musik, idrott, franska & teknik) sen nära till mvg i musik och idrott(meeeeeeeega glad) super nice.(y'

Har nyss ätit nudlar
Ska duscha
Sen läsa en feeeeeeeting bra bok ( frida den är underbar !! )
Om några timmar göra matteläxan.

Försökte lägga ut outfit bilden till imorgon men gick inte:( (har sånt problem att jag måste göra det dagen innan annars hinner jag inte på morgonen då blir jag för sen haha ni känner nog igen er ? ... eller ? annars skäms jag :P
Ska iaf ha piratbyxor(heter de så fortfarande ? xD) lila linne och svart kofta.
Ha en feting bra tisdagskväl puss!

far min och jag för några månader sen xD


snygg smidig å vit va det, hahaha :P

2010-04-13 kl 21:35:34

sv; hahah ja och ? hon förtjänar ju d xD



söting bild på dej och din fader :))<3

2010-04-13 kl 22:42:03

sv; hahah ja och ? hon förtjänar ju d xD



söting bild på dej och din fader :))<3

2010-04-13 kl 22:42:04

svar till saaarAh: men vad sa jonas då ? :P

2010-04-14 kl 07:41:06

det kmr jag itne ihåg :P

2010-04-14 kl 15:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback