bullens varmkorv&potatismos = mummsfilibabba

Svettig som en gris i detta varma & no air väder som det är idag cyklar jag hem.
Färgningen gick mycket bra. Glömde såklart att ta förebild men han hade orangefärgat hår innan och nu äre brunt.

attans det är på fel håll:$ vänd på huvudet !
Ny duschad & ny rakade ben sitter jag här och känner lukten av bullens varmkorv & potatismos. Mummssfilebabba !
Blir att sitta framför tv och mysa med min sköna morgonrock ikväll . tsss .

Imorgon är det en ny vecka. Skola för vissa men inte för min skola. Har en vecka kvar. TOPPEN !
Ska försöka ta vara på denna vecka bra. Och börjar veckan att gå på mopedkurs imorgon. Det är i stan så ska passa på att kika lite i affärer och så. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback