DATOR SÖNDER !!!!

Hej hej, sitter hos sara nu.
Min data gick sönder ...får snart panik men pappa ska försöka laga den ikväll annars lämna in den.
Aja min vecka har varit mycket bra. Sista veckan ju.
Min vecka:

Onsdags: Moped kurs och sen sprang jag en runda.
Torsdags: Bakade drömttårta och tränade dom små i gymnastik(L)
Fredag (idag) : Varit på Dädesjö marknad. Ytters trevligt. Träffat massa människor som man inte sett sen sommarlovet började :P
Ikväll drar jag och sara till dädesjö ingen och dansar loss till Drifters. Som är där :)
Ha en fortsatt trevlig dag. Hoppas min dator fixar sig så jag kan börja blogga hemma sen :P

Kanske kommer en outfitbild sen på mig och saris ;)


I see first time your site guys. I like you :)

2011-02-04 kl 10:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback