FRIDA HAR JAG GLÖMT DET HOS DIG ??!!

Goddag ! :D
Skulle sminka mig lite idag, men va fan är mitt smink !!! ???? frida har jag glömt det hos dig ???????? GAHH glömmer ju allt hos dig :oo

Har iaf varit och klippt mig nu. Lite tunnare och mycke uppklippt, skönt !
Ska laga lite mat till mig själv, pasta med skinksås. Mumma !

Planer för idag:
-Först laga mat.
-Gå en lång runda med hunden.
-Packa.
-självklart köra moppe ! :D
ah det är dom planerna jag har tänkt mig göra :)

det kan ja svara på att du glömt det där... det har du :P

bild på håret??? :D

2010-08-10 kl 13:12:51

Svar till min sarasyster:



Asså seriöst glömmer ALLT hos henne :o

Njaa inte ännu men kan fixa tills ikväller ;D

2010-08-10 kl 13:38:32

SV;

hahah ja de har du gumman ;D + att halsband med ;)

mmen är du hemma imorgon ? (: i så fall kan jah köra hem d till dej ? <3

2010-08-10 kl 15:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback