här har vi telefonen...

goddag goddag !
äckliga skitväder :/
Idag har jag gråtit ...
hahah hade sjukt kul på kemin. Då stonkan, våran lärare, skulle visa hur man kunde ta DNA från någon. Han ba tog ett exempel. Så han slog sin armbåge i en hylla och ba aa nu kan man ta mitt DNA från den hyllan. *tyst*
-aj det gjorde riktigt ont. gahhhhhh damn vad jag skrattade, skrattade tills jag fick magknip och tårar i ögonen ! hahahah:P
Sen skulle han dra igenom all säkerhet och sånt. Då han typ satte på en dusch om man skulle börja brinna eller så. Sen kom han till telefonen.
-Här har vi telefonen... fast den fukar inte xD
hahahha fett mö skratt där också . shiiit han vart på riktigt skoj humör den mannen asså xD Det gillar vi!

När jag skulle hem så får jag ju gå 2 km från min busshållp.
DET ÖSREGNADE ! så ah jag har tagit mig en dusch utan att ens behöva stå i en dusch. Great ! (y)
Nu ska jag ta mig något att äta. Skulle sprungit men känner inte för det när det fortfarande ösregnar :(

Bild sen jag åkte tåg själv (a)

haha, jo mst ju hålla med att det va riktigt kul särskilt det med armbågen, hahahaha :P

2010-08-25 kl 17:24:10

svar till saaarAh:

hahah ja fyfan ! xD

2010-08-25 kl 17:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback