hjärtat dunkade som aldrig förr !

Goddag ! :)

Jisses vilken kväll igår !
Först bion som vart helkul ! Sen blev det pizza på excelle, riiiktigt gott :D
Därefter bussen hem och sen mopparna till strömberg, där va de lan på högsta nivå :)
Sara och jag fortsatte köra lite moppe och sånt en stund senare stack vi alla ut och testade lite moppe och sånt.
Jag hade precis lämnat min moped och då kom polisen !!! hjärtat dunkade hårt som bara den. Sara som testade en eu moped när hon bara har klass två kort hade riktigt tur att polisbilen bara körde sakta förbi. Jisses vad läskigt! Hade iaf fett kul hela fredagen och ah fredag natt :)
Min moppe hade tydligen vält under natten så ena blinkisen hängde typ i en litet snöre och backspeglen vart lös men det ordnar sig :P

Idag är en ny dag. Körde moppe hem och sara följde mig en bit. Moppen krabbade lite vet inte va de va men besinen va de inte som vi trodde för de vart mycket kvar när jag tittade nu.. får se vad som händer ska ut och köre lite sen ba för att se hur den mår :)

Ikväll blir det augustifesten hoppas de inte spöregnar som idag på morgonen då blir de inte roligt kan jag säga !
Men ska iaf dit med sara jess rox och amanda. Finfint ! Kommer outfit och blablabla ikväll. Lite dålig update nu men har inte redigt tid att blogga med allt som händer (:
Pusspuss hörs sen !

Denna sötsak som kom och hälsade på en när man kom hem (a)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback