JAG ÄR DUKTIG OCH RÖD

Hejhejhej ! 
Mormors internet funkar ! :D
får se om jag t.o.m kan publicera detta inlägg också ;)

Tågåkningen gick susen, chocklad och Michael Jacksson tidning = räddning.
Väl framme står en söt liten tant som är min mormor. Vi kör hem och jag är så duktig att jag börjar arbeta direkt (A)
Klipper gräs på framsidan, byter arbete och börjar måla och för att få lite variation så fortsätter jag att klippa gräset. Sen äter vi, stuvuvade makaroer + köttbullar. Gottgottigottgott !
Sen fortsätter jag att klippa gräset och sen målar klart.
Guuuud så dukltig jag varit :D

Men när jag målar så målar jag inte bara på föremålet utan kladdar givetvis ner mig också.
Så jag vart en röd liten figur när jag vart klar. Så det blev duschen för mig och nu sitter jag här :)

Snart kommer kusinerna och det blir full rulle igen.
Troligtvis hinner jag inte skriva mer ikväll. Så hörs imorgon snyggingar !
//Duktiga tilda :D

Fin blogg! Följa varandra via bloglovin? :D

2010-08-12 kl 12:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback