jag har 24 taggar woho woho

Jahaja nu äntligen funkar datorn :D

Sista dagen på sommarlovet... liite skönt men kommer väl snart ångra det.
Ska göra mitt bästa av dagen.
Ska cykla nu hoppas regnet är på min sida så de inte börjar regna när jag väl cylar.
Sen ska jag ta ett lååångt bad. Ta hand om mig själv och göra mig fräsh xd
Ska ta fram kläder och bla bla bla tills imorgon.
Haha kommmer ta ledigt sista halvtimmen imorgon. Ska på moppekurs (:

Ungefär två dagar innan denna dator laggade la jag in mina bilder på ett usb. Tur det för pappa ominstallerade hela datorn så allt försvann. Meen jag har ju mina bilder kvar ;D Har lagt in dom nu och för att göra ett färgglatt inlägg så lägger jag in lite bilder jag tagit under tiden datorn inte funkat :)




Nu ska jag ta och cykla en runda.
//M

älskar tredje bilden!

2010-08-22 kl 19:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback