Öland = Öl - And

Godkväll ! :)
Rätt händelserik dag idag tycker jag nog.
Drog in vid ett med pappa. Han skulle till en verkstad utanför Ingelstad och när han vart klar
åkte vi in till Ingelstad och delade på en pizza på en pizzeria som heter Näckrosen.
Han sa ett skämt pappa :
-Vet du vilket landskap jag menar när jag säger alkoholiserad fågel ?
Smart som jag är fattade jag ingenting och svaret va:
-Öland ahhahahahahhahahahah ;) Öl-And.
Därefter åkte vi in till stan igen. Men på vägen stod det två tyska tjejer och ville lifta.
Pappa vart så snäll och körde dom in till stan eftersom jag skulle dit :)

Kursen gick mycket bra. Läraren heter Arne och är helkul ! Toppen :D
Sen gick jag på bussen. Sa halv till braås men han trodde tydligen att jag sa rottne på ngt konstigt sätt så jag fick 6 kr tbx när jag inte skulle få något igentligen. Jag ba: nä braås. Han ba: äsh du får dom kronorna :D
Haha det vart min dag.
Nu ska jag laga ngn mat för mamma och pappa gjorde fisksoppa..uew ! :P
Heeeeeeeejdå
//M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback