om man häller diskmedel i sjön...

Tittade på Sex and the city för en stund sen. men slutade med det, tog med mig kameran och hunden och gick ner till sjön. Bilder kommer.. NU





Om man häller diskmedel där, nära skräddaren, så bryter man ytans spänning och då druknar skräddaren för den står  nämligen på själva spänningen, tänk vad jag kan :D Fast vill ju inte döda dom sööööta små..djuren.
r iaf aldrig testat, fick lära mig det i sexan (A)



Det luktar mat så blir nog att äta snart. Senare kommer sara med sin moppe. Jag tar min och så åker vi ut och röjjer vägarna ;)
Hon drar hem sen och jag mst packa sen. Har inte hunnit det än..har inte orkat.

Imorgon drar jag till mormor(vilket betyder att jag ska åka tåg själv vilket jag aldrig har gjort:o )  
och sover där till fredag. Ska hjälpa henne att måla.. segt men vad gör man inte för sin kära mormor
(och pengarna förståssss) ;D
Kusinerna kommer också dit.
På fredag drar vi alla till mig där kräftorna är fördigkokade och röda :D muummmms!

var inte nervös för att åka tåg själv. har ALLTID gjort det :o första gånger jagskulle åka tåg fick jag åka själv x) så det kommer nog gå bra mathilda :) !

2010-08-10 kl 20:27:25

sv: hahaha det fick jag göra en gång. han var leeskiggg :o :( hihi men nu ska jag inte skrämma upp dig ;)

2010-08-10 kl 20:39:16

SV:

säkert ?

hahha jah åker på Måndag morgon ;)) <3

2010-08-10 kl 21:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback