hold my hand

Chennamittbenna !

Blogg.se krabbade lite igår för mig . Men jag gick iaf i skolan härligt :)
Idag har varit en fantastisk dag. Happy all day long ! :DDD
Mina vänner är bäst ! ♥

Träslöjden gick åt skogen,  gör ett par plast öronhänge xD iaf så skulle jag borra ner två minimala stålpinnar där i som handlar om typ --- den längden asså en cm och knappt håll bara xD iaf så tappade jag bort tre -.- men det är mina kära vänner som vart elaka jag tappade kanske en men resten vart jesper och jonis fel :@ xD De värsta va att de stålpinnarna hade nästan lika dan färg som golvet så de va lite svårt.
Lite roligt va de kanske. men tappade tålamodet till slut men ba lite visste att rösten inte skulle hålla .. :P

Förresten så gled min buss ner i diket idag xD
Vi fastnade i snön och ba gled ner, så en annan buss hämtade oss :p



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback