i slängd i en snödriva..

Jaha min dag vart torr tills efter lunch.. då kom tre st killar vid namn august thim & tobias och drog med mig, lyfte mig från marken och slängde mig i en snö driva, brrr belv mega blöt :( Blev fett sur även om dom gjorde värsta mackan av mig sen.. hämden är ljuuuv !

Idag händer INGENTING, jag tänkte göra pannkakor och lägga glass på dem, som min egna lilla kvällsmat lär inte hinna bli hungrig igen tills familjen äter så det får bli min egna :P  Ska se om jag ens kan laga pannkakor, har alltid haft någon annan som kan steka för de går bara sönder :(


drf man hatar snön :(

2010-12-01 kl 17:46:27

Vill du ha film tips?

Jag har börjat med dagens Trailer på min blogg, så varje dag kommer en ny trailer upp på min blogg, så du kommer att få film tips fårn min blogg varje dag :)

Kommer du med något film tips själv så kommer jag att lägga upp den trailern och sedan länka din blogg under den trailern. :)

MVH LadyYasmine

2010-12-01 kl 19:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback