Ibland vill jag bara packa o dra. Ge mig av, lämna knaset som vi tacklar var dag

Hellooo !
Klockan ringde 08.00 tog mig en dusch och satte på tränarekläder (y)
Har haft gymnastikjulavslutning nu. Gymnasterna har blivit så sjukt bra ! Kul att följa dem och se hur det förbättras för varje träning ! Många bamsekramar och lite godis blev det som hejdå.
Våran avslutning brukar se ut som så att alla åldersgrupper visar upp varsina nummer. På både trampett och airtrack. Fristående också. Nu sitter jag och knaprar på lite gottegodis och tänkte sitta här en stund. Men sen måste jag plugga, verkligen asså ! Fysik prov på tisdag om fission&fussion attans jag kan ingenting :/

Ikväll drar jag till sara och bakar pepparkakor och dricker glögg. Sover nog där också :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback