smällar man får ta.

Yoo !

Tittade nyss på paradise hotel, men måndagens och tisdagens avsnitt suger det är bara roligt när det är pandoras ask och parsammorni ;p 

Åkte in till stan efter skolan. Betalade thim och tobbes bussåk också för de hade inga pengar på sitt kort så de rensade min plånbok på enkronor haha xD Träffade mamma där inne och vi köpte lite julklappar, är bara syster kvar så är allt fixat. puuhh asså lite stress borta :P Mammi köpte också ett par  leggins med lite spets på åt mig. Sen pekade jag ut en mysig stickad tröja som jag får i julklapp sen. Lyckad dag alltså !


Fick en volleyboll smashad i ögat idag. Inte skönt ! och absolut inte skönt nu när det dunkar i hela huvudet  haha. Men men smällar man får ta. ;)

nu ska jag ta och njuta av att alla prov är avklarade.
hejdå.

SV:

nej inte jag heller och det var de sista jag ville men men...

älskar dej matilda, du är en otroligt fin person!



hihi fredag are going to be really really good (; <3

2010-12-07 kl 21:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback