Som det kan gå ;)


Jiiiiisses sicken kväll och natt.. och så lite morgon ;) 
Började med att när frida kom satte vi oss vid datan och skrattade till tårar tusentolv gånger. Vi kollade på potc samtidigt som vi färgade hennes hår mörkt nästa svart, resultatet blev kanonis, lite brun ton men ändå nästans svart, tummen upp ! Jag hjälpte henne att skölja av håret, hon hade nog gjort det bätre själv,, gjorde henne blind och så där mysigt ;)  Vi kollade också på allt om min buske meningslös skrattretande film haha ah men lite roligt allt ! Därefter somnade vi.   Vi som skulle planera vilken förrätt vi ska ha på nyår.. pratade om de i sista sekund nu innan vi åkte haha så kan det gå  !

Jag ska ta och äta lite frukost nu, tacos sen igår mumms !  Kolla lite i h&m katalog och se vad man kan hitta på idag, blir lite träning förmodligen inne för min hals är helt fucked up och näsan med för den delen.. underbart !

HEJDÅ





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback