julaftons bilder

Det är alltså juldagen idag. Har laddat kameran och nu ikväll fotat runt som en papparazzi med mitt nya objektiv. Faasiken vad häftigt det är. När man sen tar på de vanliga objektivet blir det helt mesigt mot teleobjektivet. både storlek och funktioner ;)

Sen fick jag en fiolbok av mormor för jag fick en fiol av henne för något halvår sen. Har redan lärt mig att spela gubben noak och björnen sover.. även om det är samma melodi så låter det tuffare med två låtar ;)

Julaftonsbilder !










Vi bad signe le lite för att tomten vart här, se sicken "äkta" leende hon gav ;) xD
(hon vart livrädd för tomten! )

hahah awww så sjukt söt signe är på det sista kortet med det "äkta" smilet :D<3

2010-12-25 kl 17:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback