.................

Idag
ska jag baka någon kaka.
sen ska jag äta den kakan i solen.
en efter det ska jag ta fram lite och packa lite.
sen ikväll blir det träning.

så är min dag planerad lite haft.

Packa,, ska sova hos saramannen imorgonkänns väääldigt konstigt att vi redan planerat det.)
Ska bara springa en runda tänkte jag sen drar jag till henne imorgon asså.
Hoppas vädret är bra så blir det säkert några dopp och massa kul :D
Lördag sen vilket sägs att det ska vara 36 grader *chocked face* så ska jag oh sara gå på FridaJanssons konfirmation. Mycket roligt ska det bli ! Är sedan hembjudna till henne hih.
Efter det blir den brumbrum buss hem till sara och nana där igen.

jag och sara från skolavslutningen kärlek på det.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback