han kunde öppna dörren :o

Ingen godmorgon !!!!!!!

Hade världens äckligaste mardrömm ! :

Jag och min pappa vart nere hos kossorna och skulle mata domma och eftersom det är en mardröm så vart dom gigantiska ! Iaf sen rymde en !! Han vart as arg så jag och pappa började springa som tusan men självklart vart den snabbare. Jag slog den med värsta raka högern(aaaaa) men den sprang fortfarande efter oss. Tillsist kom vi in i huset och sprang upp till "innedörren" alltså in in in till husen om ni fattar.. Men kossan kunde öppna förra dörren och där ligger kattungarna ! Så då gick jag ut (med världens minsta mod) men jag gick ut och hade en gaffel och petade i röven (mohahah) och den sprang ut och in i hans box igen !

Ush asså det vart den äckligaste drömmen jag haft på åratals ! :o

Nä fyfabian ! Nu ska jag äta frukost !! :P

Typ så stor vart den ...

och den tittade så här suuuuurt !!!!!!


hahhahaha xD omg! tur det inte vad reeell lif xD

sv;men jag kollar ju typ bara dom sista matcherna xD

jag hejjar med på spanien nu i finalen ;)) <3

2010-07-08 kl 11:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback