kanske ska trycka på stopp ?

Ojj oj oj säger jag bara ! :d
Har haft det bamseroligt med frida och bion vart mega tuff (yy det vart i 3D så vi fick ha världens coolaste glasögon och det är inte allt... vi fick spara dom om man ville ! så gissa om vi gjorde det  ! :d
Har två feeeeeeeeeting roligt konvesationer vi hade på bussen hem haha vi hade kul åt dom iaf !

Vi snackade om att frida hade fått sms från en när den personen satt i ett flygplan :o

Frida - asså den smsade mig när den satt i flyglanet :o
Jag - va det är ju fan skit farligt, värre än bio :o hahahahhahaha
frida - *tänker*
båda- MEGA MYCKET SKRATT !
Skämtet : på bio får man inte ha mobil på det stör filmen eller ngt sånt. Och på flyg plan kan det ju störa vad det nu heter haha (jääättebra förklaring) men men hoppas ni förstår :P

Sen där hon skulle av :
jag- ska inte du av här eller ?
frida - jo
jag- du kanske ska trycka på stopp då xDDDD
hahahah  :dd
Och så två bilder från kvällen

Dom stencoola glasögonen !

och sen våra egna glasögon :P

aaa vi ee sååå beest! <3

2010-07-08 kl 22:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback