sverige-cypern-sverige

STORT  J*VLA  HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEYYYYY ! ;D

Äntligen hemma ! Har ju varit i cypern,, vet att ni saknat mej ;)
Har haft det amazing bäst. Fått färg på kroppen, tagit miljonerkort, upplevt det ni inte har gjort denna veckan haha ! Men nu är det fett skönt att komma hem kan jag säga ! Tänker lägga ut bilder bilder och bilder nu de lär ta ett tag haha skriver till bilderna så får ni veta min resa för er som är intresserade njuut bara njuuut ;)


mammasysterpappa :) när dom utalade thomas cook sa dom det på något helt annat sätt, roligt.

På flyget, och JA jag har en finne mitt på kinden men jag kanske valde att sätta den där :d

Första kvällens outfit :)

Framme och inne i lägenheten (eller på balkongen)


Dyrkar bilden haha tycker det e stencool :P


Hah bäbisluggen !!!! :ÄO
¨
tror det vart andra kvällen :)

underbart fina klippor (:

Pappasnygging ;PP

Syster & jag i Ayia napa :)

Tror det vart den ända kvällen vi inte tjaffsade hahaha syskonkärlek;*

Helt otroligt vad fint dom ritar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Någon annan kväll kan har varit fredags :P

Dörren(utanför lägenheten) (fel håll) skrämde sönder mig, den öppnades ibland och knarrade som gamla trappor :o

Pappa oh jag i hissen (aaa


Det vart typ dom bildera i storhet skulle ta en dag att lägga ut alla :o
Nu blir det nudlar och packa upp lite smått :)
Förresten, grattis roxana fining på 15-årsdagen i efterskott ! hoppas du hare bra i polen ! :d <3

Fina bilder, och brun har du också blivit! ;)

Naw tack älskling! :)<3

2010-07-19 kl 22:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback