The notebook

Såg nyss The notebook. Superfin film verkligen ! Tårarna rann i slutet :$
En film som rekomenderas,  4/5 nääästan 5/5 toasters ;D

Ska göra lite pasta till mig själv och bara ta't lugnt för idag är det en unna-mig-själv-dag ! mår ju som sagt inte toppen så det får bli en sån dag idag (:

Imorgon ska jag på dop fick en inbjudan igår (bättre sent än anldig) hihi ska bli awzume hoppas kroppen mår toppen .. bättre iaf får jag hoppas :) Vet bara inte vad jag ska ha på mig ! :/

Söndag ska jag sova hos snyggingen frida vart allt ett tag sen ! Och frida, jag MÅSTE komma ihåg att få svarta linnet hööh :P
Hon ska tydligen göra om sitt rum så de ska bli spännande spännande att se de (yy)

het bild på rox & mig ;>

sv; eyy aa de får vi ;D

meeh den notebook,såg du den på ch131 grejen ? :P vill med se på film (aa <3

2010-07-30 kl 12:11:59

sv: hihi du är det mathilda :* <3

2010-07-30 kl 12:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback