anledning

Hejsan, wopsi har inte kunnat skriva ngt för en äckel gubbe har rivit ner el-ledningarna så telefonen och internet funkar inte :@ gissa om jag är sur !

Men jaja är hos määndy :)
Igår tränade jag och sen följde hon med hem. Vi åt och sara kom med moppen. Vi stack ner till sjön och sen bakade vi mummsiga muffins !

Idag skulle vi tagit 3 bussen men det visade sig att den inte gick till rottne så vi fick vänta i braås en timme -.- haha.
Kom till rottne sen och jag mändy sandra & linn spelade såpafotboll. As nice ! Vi hoppade i badet sen och spelade igen.
Nu sover jag hos määndy och tomorrow ska vi träna fotboll ifall jag inte skulle kunna skriva imorgon heller :P

Heeejdå !

Sv: Likdan som du har. ;)

Tacktack. (:

2010-06-23 kl 21:19:15

Good people of togo i was here ok.

2011-05-12 kl 11:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback