problem med paraply ?

Bonjour ! Ca va ?
Äh skojar ba :P

Hoppas ni sovit gott ! Jag har iaf sovit som en .. flodhäst tror jag. Ska ta och äta en frulle som roxana säger :P (frukost) Det regnar ute.. Men mitt humör är ändå topp. Ska se på thims fotbollsmatch sen men om det regnar blir det inte bra. Har bara ett paraply det är inte  så vanligt heller, vet ni vad det är på ? She´s the man ni vet den filmen. Det är vit/rött randigt och massa text på och bilder från filmen. Vet inte vart jag fått det ifrån ärligt talat :o och paraplyt är stort som fan. Haha. Får väl skämma ut mig eller bli blöt. Hoppas jag hittar ett tak att stå under annars :) 


haha, frulle menar du nog :p<3

2010-06-20 kl 13:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback