tre VG ett MVG

Godmiddag finingar !

Utvilat och tränad redan :P. Vaknade halv tolv av att mamma hade försökt få tag på mig men hade inte fått ett ända samtal så saras mamma kom och väkte mig. Tog mig två mackor och cyklade hem till hunden så nu är jag hundvakt. Har varit nere och svalkat av hunden i sjön myys :)

Gårdagen vart helt underbart rolig!
Sjungandet med jessica gick toppen, damn vad nervöst de var men hade stöd från publiken, skönt !
Efter det betyg och träffa alla underbaringar.
Fick tre VG (teknik, idrott & franska) och ett MVG(musik) great (y. fett bra slut betyg i teknik och musik. Mycket glad :)

Liseberg därefter. Helt otroligt så roligt man kan ha. Men det vart ju för att man va med dom bästa ! Tack alla hade grymt roligt !
Tiden vart snål så tog aldrig några bilder på liseberg men här kommer bilder från skolavslutningen :

Jessica & jag, låten  it´s summertime-jessicamatilda :)

Jessica och jag efter(:

Sara, frida & frida

Thim & Martin

Amanda & Roxana

Benjamin & Jonas

Tobias, Johannes, Daniel, Simon & Thim

Roxana, Jessica, Sandra, Hanna & Frida

Anton

Sara & Kalle

Frida, Simon, Martin & Hanna

Jonas, Jonathan & Patrik

Kasper

Jag & Thim

Jag & Thim igen

Johannes, August & August

Jenny, Fanny & Hanna

Jag & Sara

Till sist, jag och syster (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback