midsommar, saknad, halvt halsfluss

Midsommarn blev ett minne för livet !
Sjukt mycket skratt, haha konstigt :p
Tack alla för att ni gjorde allt perfekt ! :D

Bilder sen igår

Elin & Linn

Linn, hon klättrade ända upp. As läskigt !

Määndy heting !

AmandaW, Ebba & Elin

Linn söting !

Belllsi ;)

Jag & amanda.. inga komentarer ;>

Väskan vart våran midsommarstång fin fin :P
Små grodorna små grodorna ej svansar havar det..(?)

Mormor/farmors lilla kråka skulle ut och åka... sen slank hon ner i diket xD

Amanda & Ebba

Ebba (;

Piggelin ;>

AmandaWWW :P

Amandis moi
Sådärja, det blev typ hmmlite mindre än 200 bilder men tror inte jag orkar lägga ut alla :P



älskling har åkt till USA idag. två veckor utan honom, får se om jag överlever är inte helt hundra på det..
facebook är räddningen, kan snacka där iaf. Men åååh !
En dag efter han kommer hem drar jag till cypern en vecka.. dålig tajming !
Saknar dej, hoppas resan gick bra ! <3


Halvt halsflusssss, ska ta och vila hoppas klumpen försvinner som sitter hårt i halsen. Febern är snart borta iaf. Bra bra (y


tack själv :)

HAHA!! små grodorna XD

2010-06-26 kl 16:57:01

ttack själv! så sjukt kul var det :'D D

<3

2010-06-26 kl 20:36:24

hehe snuttis :D.

´mkt fina bilder&mkt rolig kvälllll =D



'bara t att ringa under dom 2veckorna du int har ngt att göra

2010-06-27 kl 12:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback