design sökes


Love me - Justin Bieber 

Damnnnn vad bra den ääär!

Onsdag,,hmm kan ju säga att den varit helt ok typ haft fett kul med en viss hanna haha :P Sen nu blir det att vrååål skriva svenskan till fredag har bara gjort tankekarta-.- bra jobbat matilda! 

Sen söker jag en design gärna lila om ngn skulle vilja vara gullig&supersnäll och göra en om jag inte fixar en själv men hör gärna av er om ni har lust ! :D

Hör av mig ikväll om jag överlever svenskan puss.

veeeeeeeem fixade den låten ? :DD

2010-03-24 kl 18:11:05

sv: tack :) btw, varför vill du ha en ny design? :O Den du har är nu jättehärligt vårigt glassig tkr jag :D

2010-03-24 kl 21:40:18

Hejsan! Söt blogg :)

Följa varandra via bloglovin?



Kraam.

2010-03-25 kl 16:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback