saknar sönder!!!!!

Godmorgon alla fina!
Idag är det lördag vilket betydde sovmorgon för mig men min axel krånglar som satan så kunde inte ligga still inatt blev inte mycket sömn som jag velat men bättre lycka nästa natt?

Jag vart nyss nere och tittade på fåren fick ju nyss två nya lamm, underbart söta en av dom svarta har en vit lugg ahah mega tufft, typ elvis ! ;) Idag ska jag på fotbollsmatch som älskling spelar sen stannar jag hos honom. Har icke träffat han på en vecka jag är desperat för jag saknar sönder honom!♥
Men först ska jag tvätta bilarna och tjäna pengar på de(y)väldigt behövligt för mig just nu
Ciao!

åh har ni får/lamm ? sweet.

vad ska du göra idag då?:)

2010-03-20 kl 13:59:08

sv: vet inte vad jag ska göra. kanske drar till några killkompisar som bor i närheten :)<3

2010-03-20 kl 15:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback