shopping

Det jag köpt nu då va :::

Rouge, eyeliner & ögonfransböjare (y) hm allt ihop 150 kr kan man väl knappast köpa billigare (y)

Skossingarna, svarta från dinsko 299:-

Ingen bra bild inte men ah brun t-shirt och svart kofta och mörkblåa jeans som inte är på bilden:)
Har en rolig sak men(för mig iaf)
Rox la in bilderna från hennes mobil (dom jag nyss la ut) så stod de på engelska "pictures" så sa jag
-tryck på pictures
- jaa tack för att du översatte, sa rox
-jag ba haha va?
- rox hahaha det blev fel,

meningen med detta va att hon trodde att jag sa bilderna men sa ju pictures så hon trodde att jag översatte och aa fan det blev några skratt för mig och söda ansikten för rox ;)

sv: åh jag hatar det bara för mycket!

2010-03-18 kl 23:24:53

ursnyggt! :D

2010-03-19 kl 16:46:18

Hej vad gör du? :D

Önskar dig en superbra fredagskväll!

2010-03-19 kl 21:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback