friiidAh

Godmorgon..ohshiet är redan vaken brukar ifs vakna tidigt p.g.a mitt fönster (har ingen rullgardin eller så) men nu vaknade jag redan vid 8 :o
Har tittat på kissie i bella&tyras show kul va de ;P

Jag ska fösöka få i mig lite frukost och plugga lite om jag orkar-.-  . Ska nog ta och springa eller gå en runda med doggie sen kommer friiidAh hit hiih bäääst ! ;D

hmm skolbild hah !
frida är hon med den prickiga tröjan hoooooooon kommer idag :)

svar: haha okej, men hittade det nu! :) vad tycker du om min header? :) vill bara ha en bild men det hittar jag inte.. haha :P



kram

2010-05-14 kl 09:08:00

hahahah hon med prickig tröja xD fedt nice kul vi ska hare :DD take som pic ;) ska dra ner t ica nu oh köpa battrier (blir nog att jag köper lite godis (aaa)) <3

2010-05-14 kl 11:01:29

om vi ska hare :D

absolut det låter toppen bra (y) :D <3

2010-05-14 kl 11:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback