jisses asså

Hejhopp !
Spännande dag kan jag säga . Har som sagt orgienterat ute i vilda skogen haha .
Gick väl inte som planerat men men vi klämpade .
sprang runt och yrade som hönor och visste inte vad vi skulle . Frida Tobias & Sara sprang jag med vi ägde !
Vi hittade ovanligt många kontroller bara inte dom två..dom sista . Vi sprang tbx till andra kontrollen när vi skulle till tolvan hmm surt ! Men då ringde hanna och sa att vi skulle sticka tbx ist så vi slapp allt de tog typ 2 timmar eller ngt haha förra året tog det 50 min, yess förbättring,,noot !
Jaja hade väldigt kul iaf har en film jag tänkte visa . Det var när vi skulle ner för ett BERG och jag vred till knät :/ alla trillade haha fast sara trillade fett onormalt, där de var plant . hahah !


Min träningsklädsel

Hanna & FridaJ

Pamela & Sara

Jag & FridaW

Tobias & Jag innan starten

Sara & Frida innan starten

Sara & Tobias när vi precis hade börjat, dom kunde inte motstå lixom

Ojj den blev lite weird :P


Haha måste bara ses ! Jag sara och frida som smidigast tar oss ner för ett stup xD
Nu ska här pluggas, orkar inte äta hmm får bli tv med ha en göttans tisdag, !

hahahaahah söööt video ! :DD <4

2010-05-11 kl 22:57:31

Väldigt smidigt xd . "stupet" ser inte så brant ut också föresten ;)

2010-05-13 kl 08:34:41

sv till robin :

haha jo stupet vart ett riktig långt stup när man stod där uppe :DD

2010-05-13 kl 12:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback