Nu é jag mätt & glad

Jaop så ligger det till, mumms på thaimaten den vart toppen åt bara lite för fort så är väldans mätt men värt det ;)
Mitt huvud säger ett starkt NEJ till att se på tv:n men jag har lixom ingenting annat för mig nu mera ikväll . Vill ut och skaka loss på dansgolvet eller helt enkelt umgås med dom bästa men det blir inget med det ikväll nej utan imorgon då j*vlar kommer FriiidAh hit och sover hos mig t-t-toppen !

Ska nog ta och se bella&tyras show sen när de kommer, hahha ska bli så jäkla kul att se kissie, hon har sagt att hon inte vill komma sen ska hon sen ska hon inte och nu ska hon hoppas hon skämmer ut sig ;) nej nu vart jag elak men ändå lite kul äre ändå :)

Bild i repris


sv: ja tack, men det blev tyvärr inget firande... har bakat dock :) Hur har din dag varit?

2010-05-13 kl 22:16:18

svar: jag mår jättre bra, blir nog en tur till Ikea idag med! =) själv då ? hehe.. tycker jag med ;)



kram

2010-05-14 kl 07:38:54

svar: nä inte vad jag vet, men vi har nästan precis flyttat hit där vi bor nu så.. men kan du svara på min fråga i bloggen och vet du hur man får bort eller sänker den linjen högst upp i min blogg? =)



kram

2010-05-14 kl 08:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback