piiiinsamt

Hej hej fina dag !

Dagen behöver jag inte berätta typ bara att jag sara och frida har planerat massa och skrivt vad vi ska ha med oss när vi ska sova på en ö nästa vecka (y) Det kommer bli as nice !

Efter skolan följde jag med jessica hem, vi åt spaghetti och kötfärsås, mumms . Blev massa prat i typ en & ½ timme :P Sen tog vi fram gitarrerna och började skriva på våran låt som hon & jag ska spela+sjunga på skolavslutningen . Det tog några timmar haha . Vi har refrängen klar nu äre bara resten haha men massa flumm blev det :P sen blev klockan 19.35 och bussen kom, jessica visade några sista michael jackson moves innan jag hoppde på (dom vart mega sexiga) !

När jag skulle hoppa av bussen såg jag sara och kalle, jag skyndade mig ut (vilket jag inte skulle gjort) när jag vart på väg hem-hade inte kommit så långt-så kom jag på att min mapp låg kvar på bussen haha pappa racade förbi bussen efter några hållplatser kom till "eketerminalen" och bussen stannade jag fick hämta den och snälla kalle hade den och gav mig den(tack kalle) haha fan vad pinsamt !!!!

Jessica innan bussen kom :)


Vi får va lite mer effektiva nästa gång. ;)

Haha, ja men erkänn dom var sexiga! :D <3

2010-05-04 kl 21:43:38

fin blogg

2010-05-06 kl 16:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback