rockkonsert och övning

Tjingeling ! :>

Hade en väldigt rolig dag idag . På engelskan skulle jag vara sur tror jag försöka vara sur och så skulle tobias visa hur jag va och demostrerade lite onormalt.. han tog sin penna och körde den rakt in i väggen så den delades i 3 delar och spetsen fastnade hah fyfan det belv ett gott skratt !

Blev ingen HK för det var rockkonsert i  gympasalen . Det var två som pratade om deras ungdom typ och spelade massa låtar dom gillat det var typ lite fail men underhållande :P

Nyss var sara och sonja här och vi övade på låten jag ska sjunga på min konfirmation det låter toppen bra (y)
Dom åkte nyss hem och jag har ingen aning om vad jag ska göra nu ska nog plugga lite fysik det behövs ! :P

Hade gött pössen !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback