shopping shopping








Kötp massa saker mer än tänkt iaf :
♦Fotbolls skor på intersport kommer inte ihåg pris men runt 300-500 :- mycke bra ! (y)
♦Strumpor, ett par gula och ett par svarta också intersport. 2 för 100:-
♦Fotbollen fick man på köpet av skorna(y)
♦puma tjocktröja 499 :- stadium
♦vatten flaska (inte på bild) stadium
♦en fliees ? (stavning) Belv inge bra kort på den så inte bild där heller . 250 :-

Varför jag köpt allt detta va för att dom skorna jag hade t.ex ska min syster ha nu(lånade dom va henne innan) strumpor vart mycke nödvändigt !
Nu ska jag laga mat-pasta med sås . Plugga matteprov & se på tv . Det är typ hela min söndag för den delen :)

sv: tack så mycket och desamma cutie!



jag älskar "he's just not that into you", "the blindside", "couples retreat", "forgetting sarah marshall" m.m..:)

2010-05-02 kl 17:57:46

:o

Adipure !!!!!

materialare ;)

2010-05-05 kl 21:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback