Sommarplaneringar

Min outfit todayyy :

Min outfit tomorrowww :

Min outfit the day after tomorrow :
Haha nä skojjar bara så långt har jag inte planerat (:

Ahap måndag idag ny vecka men men det är bara ytterst få dagar kvar till sommarlovet har faktiskt planerat in lite saker för er som är nyfikna, här kommer det :D

-Skolanslutning + liseberg med högstadiet
-Öland med sara
-Öland med sara&frida
-Sommarstugad med tha girls
-Cypern LÄNGTAR !
-Bröllop
-Fääääster
-Min födelsedag (5 augusti(A))
-Fira alla andras födelsedagar .
-Va med alla som står ut med mig :P

Ah det är nog min planering hittills . Härligt ska de bli hoppas på finare väder en dette nedrans regn&blås .
Nu ska jag laga makaroner innan min mage sprängs av hunger kramiizzar HAHA hejdå :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback