fina allihopa !

Jahop då har man sett två fina och gör roliga konfirmationer :D
Super fina var allihopa . Hah man får ju inte vara högljud i kyrkan som publik typ och fan skrattade ihjäl mig med frida i båda kyrkorna  ush pinsamt !
Men tack frida har haft det superduperbamse kul med dig dessa två dagar ! ;*
När jag kom hem så blev det på med joggingskorna och sprang/gick med hunden 3 km tycker det var en bra insats från mig (a)
Här kommer alla bilder sen idag . Frida skämde ut mig totalt hah det var tyst i kyrkan då prästen sa att vi skulle sjunga en psalm till innan det var slut, frida- wathhafuck ! haha fan pissade typ på mig av skratt !!!
först var det dramakonfirmanderna:

först sov dom och vaknade som fjortis emo geek och va de va ;)

Amanda sötns !

Lärarna haha ;)
ngn vet inte namnet, amanda & jessica

Dom spelade en riktigt rolig teater och sen kom dom in med sina fina kåpor hih

Sen när det var klart träffade man hanna och amanda där ute
:>

Elin och hanna igen

likadant Linn

Och Jessica, du sjöng asballt :D
Nu tar vi idrottskonfirmanderna i en annan kyrka och en snäll tant visade oss så vi fick sitta längst fram, tack tant ! :D  :

Innan man gick in i kyrkan träffade man på
Christoffer, Kasper & Emil :)


Emil, Johannes & Daniel

Kasper, Älskling & ngn vet inte namn

Simon, Thim, Martin & ngn

Daniel & Johannes

Några av konfirmanderna


Babe (L)

Så fina alla var ! Längtar ihjäl mig tills nästa söndag då JAG konfirmerar mig hihi oh vad de kommer bli bääst !
+++++ ett fint halsband jag har fått välja ut och SYSTEMKAMERA wihooo !
Men veckan som kommer, kommer säkert gå väääääääääldigt segt bara för att jag längtar höhh :P

Nu blir det hemmagjord pizza

längtar du efter presenterna eller konfirmationen? ;)



sv: :)



Har du några planer för kommande vecka då?

2010-05-15 kl 19:47:22

Tack sötnos! Vad fin jag är på bilden

föresten, haha, med håret åt alla håll xD

<3

2010-05-15 kl 22:48:23

han du inte visste namnet på heter filip ;)

2010-05-18 kl 17:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback