happy birthday !

Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det fredag 26/11 & det är pappas födelse dag !!
Älskar dig far min ! ♥

Idag vart jag på vårdcentralen och kollade upp vad de va för fel på mig. Har varit snuvig och hostig i 7 veckor med lite feber ibland. Jag fick host medicin, den smakar bajs !! Måste ta den tre gånger om dagen. Jippie !

Har lånat julkalendern med Albert & Herbert av jessicapersika, gaaah tittade tio avsnitt igår, skrattar 24/7 haha underbar göteborska har dom. ! Så ska värma mina frysna fötter till den filmen nu sen ikväll blir det firande. Ha en bra fredagskväll, kram !


Min söta pappa på bild ! ((:

Hälsa grattis till pappa gunnar! :D

Jaa visst är den helt amaaaazing bananmatilda! ♥

2010-11-26 kl 19:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback