JIM CARREY

Heeeeeey härliga fredag !
ÄÄÄlskar fredagar för det betyder sovmorgon imorgon plus att det är lördag :D
Har varit en finfin kväll, lekt med Kasper efter skolan, haha kul man kan ha åt folk som skadar sig xD
Tittade på Ace age. Haha jisses sicken film, jag bara älskar Jim carrey han är GRYM !
Tittar på idol, eller inte längre, väntar på finalen ist :p Är inne på msn..Jag har de nya msn, alla säger att det suger så vart inte säker på om jag skulle ladda ner det men jag ångrar mig inte ! Gillar det starkt ! Ända felet är gubbarna men va fan man vänjer sig (y)  Det är rätt smidigt gämnfört med det gamla (y)

Nu ska jag fortsätta vara social på msn och sen se någon film.
Ha en fin fredagskväll och ät inte för mycket godis då blir jag avis för jag har inget :(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback