miiiiisig kväll & dag (y)

Godkväll :)
Min studiedag började redan igår kan man säga :)
Jag frida & frida vart hos en Jacob där Kasper & Coffe vart också. Det blev lite tv tittande och sånt. (:
Vi stack hem typ 2 tiden, i snöstorm !!! :P Ah sen idag så gjorde vi vita chokladbollar, mumms säger jag bara ! & drack glögg till det. Julstämmning redan hihi ^^ . FridaW stack hem sen, jag och fridaJ stack ut och gjorde en riktigt het snögubbe (y) Vi lagade därefter spagetti & köttfärs och sen åkte jag hem :)
Har varit en kanon dag och igår med ! :)

Har tagit med ett varmt bad nu, älskar mitt badkar på vintrarna ;p Ska se ph nu missade det igår och sen dagens ikväll på tv. Alltså en ph kväll med lite franskapluggande också blir det. Ha de nice pöss !
Här kommer lite bilder från igår, börjar med att jag står och väntar på pappa som ska skjutsa mig till frida. Där i mellan blir det lite glögg, snö och fridorna ;)











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback