RESPEKT LÖSA BÖNDER

Onsdag idag !
Den började BAJS dålig !
Jag gick öppnade dörren för att sedan vandra vidare till bussen,  första lukten man känner eller stanken är KOSKIT !!!! bönder har ingen respekt säger jag ba ! så jag luktade gödsel hela fucking dan ! :o Ska aldrig mera bo på landet !
Och sen tappade jansson  bort mina nycklar som leder till skåp och hus. I skåpet händer min underbara jacka, min underara halsduk och mina underbara nya vantar och väntar på mig :((( kommer frysa ihjäl till skolan imorgon, hoppas jag hittar min extra nyckel !!

Winqvist följde med hem idag, hanna skulle med gjort de (vi skulle se den nya beck) men nej då är hanna sjuk haha stackare;) men frida följde med ändå. Riiiiktigt rolig kväll må jag säga hihi :D

Nu börjar bonde söke fru. HeeeeeeeeeeyDÅ !  ;>



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback