hiss & diss

Tänkte dra en hiss & diss nu. Det vart inte igår precis ;)
Fast jag borde nog inte göra det, har inget speciellt i baktanke men ändå:)

Hiss !
♥ Det är första december imorgon ! Choklad kalendern kan äntligen börja öppas !
♥ Det betyder att imorgon är det bara 24 dagar kvar till JULAFTON weeiii !
♥ Gillar part 2 (love the way you lite) verserna är feeett bra (y). rihanna är bra.
♥ Facebook, har hittat en gammal vän som jag tappat kontakt med för länge. 

Diss !
• Mina skor är så hala så jag halkar hela tiden :/
• Lärarna lägger alltid proven samma vecka. Vi har uppehåll från massa prov och sen kommer allt på en gång ! Det vore ju rätt mycket bättre om man hade lite prov då och då ist en bomb med prov i en vecka :s !
• Det vart -11 grader idag :oo nästan så att man får istappar på ögonfransarna !
• Det finns för mycket att väjla mellan när det gäller gymnasie, blir bara förvirrad :(
• Busschafförer borde skaffa bättre syn ! .. Jag stod oh väntade på bussen. Stod nästan i diket för jag vet att de alltid kör så dåligt och nära. Men de vart fan värre idag. Jag trillade ner i diket för att inte bli påkörd ! kul att bli blöt innan skolan lixom -.-  skaffa glasögon eller uppskatta vägen lite bättre !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback