do not cry... everything will be fine ... in the end anyway

(den rubriken skrev frida på sin blogg. tyckte den vart bra!)
Har inte orkat blogga, jobbigt läge :|

Men ska försöka nu igen. promise ! :p
Jag är typ halvt sjuk och måste på ledarmöte ikväll. ajsingbajsing vad jobbigt !
Det varar hela kvällen så börjar blogga imorgon ville bara visa att jag inte sluta blogga.
Imorgon är slipper jag 2 lektioner so (uuuunderbart) jag och resten av alla som åker buss till tha school ska typ lyssna på buss säkerhet eller något liknande. Vilket betyder att det är 5 kvar från vår klass som inte ka dit. Mahah sara är en av dom !!!  ;d
Info om resten av veckan som kommer :

ONDSAG: busssäkerhet och börja med lucia i skolan .
               efter kanske spinning med frida om vi är någolunda friska haha.
TORSDAG: träning .
FREDAG: Leka med sara, rox & jessica :)
LÖRDAG: Om frida kan så sova med henne för jag får inte vara hemma på lördag 
              enligt syster... inte för att jag vil heller haha. Hon fyller 18 så blir någon fest.
SÖNDAG: träääning och laata mig heeela dagen ! :d

NU måste jag ta mig en matbit innan min mage hungrar ihjäl...
Måste bara berätta en sak.  Hade fysik prov idag (gick... bra) och jag hann aldrig äta någon frukost på morgonen för jag stekte korv som jag skulle ha på mackan men den visade sig vara asit äcklig så fick slänga på mig jackan och bara rusa till bussen. Otur så vart jag hungrig som ett svin och så har vi prov då det är knäpptyst !!! min mage lät heeela tiden så jag gjorde klart provet så fort jag kunde och gick ut fort ! maha pinsamt as hell ! :o


SV:

såå mega härlig xDD

I thougt we could KATCH-UP xD höhö <3

2010-10-19 kl 17:41:01

haha ofta det bara är fem i klassen som inte åker buss XD

2010-10-19 kl 21:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback