I'M DEAD !

oh yes jag är så död som man kan vara !
idag innan träningen så tänkte jag ah mn vad kul att få träna min gamla grupp idag.
men jag ångrade mig så fort jag kom dit !!! HGaahh dom har kål på mig xD
fattar inte vart dom får energin att springa runt och skrika och skratta och prata i massor.
jisses jag bara stod där och jäspade ett antal gånger... nä jag orkar inte med såna små.. :p

nu blir det pasta och köttfärssås och se lite på tv ta oh lugna ner skallen lite från allt skrik.
är rädd för tinnitus hahha. ska bli otroligt skönt nu med höstlov sista dagen imorgon:

min höstlovsvecka:

måndag: leka med määndy
tisdag: åka till London
onsdag:
London
torsdag: London
fredag: kommer hem från London med tusentals finfina bilder ! :)
lördag: lan maybe
söndag: grina för att skolan börjar igen:p



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback