längre runda än vanligt !

Hejsan HOPPSAN vad duktig jag varit nu ! (a)
Har sprungit en runda och det vart en extra lång runda ! WOW säger jag bara :$

Hade matteprov idag, hoppas på G iaf då blir jag glad så får se vad det blir.
Hon brukar rätta fort så kanske redan imorgon om man har tur :p
Nu är det engelskaprov på fredag och fysikprov på tisdag sen äre omprov
om so. Äckeltant som inte kan göra prov ! Nästan hälften av klassen fick IG jag vart
en av dom... sen fick jag höra att till dom i åttan hade hon också gjort ett prov
och då vart det MER än hälften och nästan hela klassen som fått underkänt !!!
Fattar hon inte att något är fel eller ! :s

Jaja bara till att öva på de rätta grejerna nu ist för fel :)

Kommer snart med en outfit bild för imorgon här kommer en från idag ist :p

Okej :(

finns här om du vill prata! <3

2010-10-13 kl 18:57:05

ja det kan vi göra! <3

2010-10-13 kl 19:19:55

Du e ju alltid lika snygg!;)

Ska du inte lägga ut en bild på dig som mörkhårig:) (Y)

2010-10-17 kl 17:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback